HTML

6 hét Kínában

Friss topikok

  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: Köszi:) A repülőútról is lehetne egy egész bejegyzést írni, de mostmár lusta vagyok, szal személye... (2010.08.20. 09:22) utsó nap:(
  • Wurlitzer Ádám: @Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: ld. kínai kosárcsapat az olimpián...na, azok elég langal... (2010.08.20. 03:20) turista
  • Wurlitzer Ádám: Kedves Nóri! (Noli:) Gratulálok a kitartó életben levéshez! Nagyon elgondolkodtatóak, tanulságosa... (2010.08.07. 01:56) utolsó előtti nap a táborból...
  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: nem 18 évesen se váltanak... az önkéntesek ugyanígy félnek egymástól... szóval szerintem osztódnak;) (2010.08.05. 08:37) érthetetlen dolgok...
  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: Mr. Habonim???:D az egész habo nevében kommentelsz?:) Amúgy simán überelik... 2 zsidó= 3 vélemény,... (2010.07.29. 13:05) Ami még a legelszántabb önkéntest is elriasztja…

Linkblog

kaja

2010.07.19. 07:10 Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...

 Kisütött a nap, van újra víz és megtaláltam az első olyan fagyitípust ami ízlik, szal gondoltam, hogy írok kicsit a kajáról...

Amióta itt vagyok, megtanultam, hogy semminek nem olyan az íze mint amit várnál... Ha azt hiszed, hogy csípős, akkor valószínűleg nem lesz semmilyen íze, ha azt hiszed, hogy édes, akkor sós, csípős, és húsból van... Amikor megérkeztem első nap Pekingbe, a szálláson egy kedves emberke megkínált minket vmi szépen csomagolt cukorkának kinéző vmivel... Szárított marhahús volt!! (A kínai gyerekek csoki helyett csípős húst/zöldséget esznek) A suli büféjében árulnak 1000 -féle dolgot... Csirkelábszárat, marhahúst, hagymakarikákat, néhány kekszet, és még több húst. Két dolog nincs itt, mert ezek nagyon drágák: Csoki és gyümölcs. A múltkor kimentem a faluban venni két almát meg egy körtét, ami 8 yuan volt. (A suliban a fagyi, az üdítők, és az összes keksz egységárasan 1 yuan)

Mára már feladtam, hogy bármi olyat találjak aminek ismerős az íze (a pepsin kívül), de ma reggel valami tradicionális kínai reggelit kaptunk. És láss csodát: Kaptunk egy hosszúkás lángost. Mármint téééééényleg ugyanolyan. (csak a sajt meg a tejföl hiányzott róla, de az nagyon)

Még egy utolsó vicces dolog: Már egész profi lettem a pálcikával evésben, és készült rólam egy fotó, ahogy én pálcikával eszem a menza kaját (ami amúgy nagyon finom, csak minden nap ugyanaz: rízs 3-4 -féle zöldség, és vmi bab+hús keverék), mellettem pedig egy kislány villával az instant tésztát... Ez a globalizáció;)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kislanyanagykinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr452160149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akááác 2010.07.20. 21:51:53

A kínai kajában elég sokszor előfordul a rízs, szokj hozzá!! :) Amúgy megy cultural shock rulez!!! :)
Puszilom a pandákat is! (ha láttál már).. és hozz haza nekem 1et szülinapomra! :D
Légy rossz, puszi!

rlnd 2010.07.21. 23:04:01

szia!
természetesen olvasunk, ne félj, csak lusták vagyunk kommentelni :)
tök érdekes amiket írsz!
viszont igazándiból nem nagyon tudom elképzelni, h hogy telik egy napotok, meg pláne, h kommuikáltok a helyi gyerekekkel, tudom, nincs időd, de mesélj mesélj mesélj
velünk minden oké am, alig várom a folytatásokat!
pussz
R

Akááác 2010.07.22. 00:54:26

Igen, minél többet írj, meg nyugtass meg minket hogy ott azért annyira nem ér el titeket az ítéletidő, mert olvasni, hogy több millió embernek okozott kárt a nagy esőzés Szecsuánban, szval kicsit elkezdtem aggódni!
Írj h minden oké-e...a cultural shockoktól eltekintve! :)

Puszii
Akác
süti beállítások módosítása