HTML

6 hét Kínában

Friss topikok

  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: Köszi:) A repülőútról is lehetne egy egész bejegyzést írni, de mostmár lusta vagyok, szal személye... (2010.08.20. 09:22) utsó nap:(
  • Wurlitzer Ádám: @Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: ld. kínai kosárcsapat az olimpián...na, azok elég langal... (2010.08.20. 03:20) turista
  • Wurlitzer Ádám: Kedves Nóri! (Noli:) Gratulálok a kitartó életben levéshez! Nagyon elgondolkodtatóak, tanulságosa... (2010.08.07. 01:56) utolsó előtti nap a táborból...
  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: nem 18 évesen se váltanak... az önkéntesek ugyanígy félnek egymástól... szóval szerintem osztódnak;) (2010.08.05. 08:37) érthetetlen dolgok...
  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: Mr. Habonim???:D az egész habo nevében kommentelsz?:) Amúgy simán überelik... 2 zsidó= 3 vélemény,... (2010.07.29. 13:05) Ami még a legelszántabb önkéntest is elriasztja…

Linkblog

víz nélkül

2010.07.17. 12:57 Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...

Amikor megérkeztem és megláttam a „fürdőszobát” haza akartam menni… Aztán megnyugtattam magam, hogy ennél rosszabb már nem lehet. Másnap megérkezett 300 gyerek és használatba vette… És igen, sokkal, sokkal rosszabb lett… Ma már egészen hozzászoktam és megnyugodtam, h mostmár tényleg nem lehet rosszabb!!

De megint tévedtem… A tegnapi viharnak köszönhetően mára megszűnt a vízellátás az egész faluban… Mi jöhet még ezután??? Most itt ülünk sokan az internetszobában és sorban állunk az internetért, hogy elpanaszoljuk ezt… Ráadásul a mobilom is meghülyült… ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

 

Tegnap Global Village volt, szal elmagyaráztam az összes gyereknek, hogy mindent a magyarok találtak fel;) és hoztam instant gulyáslevest, de mivel nem volt elég kanál a gyerekek nem mertek beleenni… Mert az ugye rendben van, hogy nincs ajtó/fal a „wc”-ben, és hogy egyszerre 4-5 ember használja, de egy kanállal enni?????? Azt soha…

Ráadásul ha csak megfeleznék azt az adagot, amit ebédre meg vacsorára adnak, még akkor se bírnánk megenni az egészet, de fél év alatt összegyűlne a pénz egy hatalmas fürdőre… És nem is lenne állandóan bűntudatom, hogy ki kell dobnom… (Amúgy az árak hihetetlenek itt… Két yuanért vettem ma egy cola-t és egy csomag kekszet… Ez kb 50 forint;)

Visszatérve a pozitív dolgokra, ma elénekelte+rapelte+beatbox-olta egy csapat kínai gyerek a boci-boci tarkátJ Később csatolom a pin-jin „fordítást”;)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislanyanagykinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr732157183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása