HTML

6 hét Kínában

Friss topikok

  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: Köszi:) A repülőútról is lehetne egy egész bejegyzést írni, de mostmár lusta vagyok, szal személye... (2010.08.20. 09:22) utsó nap:(
  • Wurlitzer Ádám: @Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: ld. kínai kosárcsapat az olimpián...na, azok elég langal... (2010.08.20. 03:20) turista
  • Wurlitzer Ádám: Kedves Nóri! (Noli:) Gratulálok a kitartó életben levéshez! Nagyon elgondolkodtatóak, tanulságosa... (2010.08.07. 01:56) utolsó előtti nap a táborból...
  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: nem 18 évesen se váltanak... az önkéntesek ugyanígy félnek egymástól... szóval szerintem osztódnak;) (2010.08.05. 08:37) érthetetlen dolgok...
  • Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...: Mr. Habonim???:D az egész habo nevében kommentelsz?:) Amúgy simán überelik... 2 zsidó= 3 vélemény,... (2010.07.29. 13:05) Ami még a legelszántabb önkéntest is elriasztja…

Linkblog

Hat hét - Projekt vége

2010.08.11. 16:38 Nora, Nola, Nona, vagy ahogy tetszik...

Project vége, Chengdu, Xian

 

Amióta legutóbb írtam nagyon sok minden történt… A tábor utolsó napja nem zajlott olyan zűrösen mint az első esetben. Egy kicsit szomorkodtunk, egy kicsit lelkiztünk, de este mindenki ugrált, táncolt, stbJ

(Vicces melléksztori: Az utsó közös progi előtt mondtam a 13 fős osztályomnak, hogy menjünk ki, vegyünk pár „snack”-et és menjünk vissza együtt… ja és persze én fizetem… A gyerekek úgy bekattantak ettől, hogy összesen 100 yuannyi kaját és üdítőt vásároltak (kb 3000 ft), amiben az a hihetetlen, hogy a kaják 1,2,5 yuanbe kerültek!!!!

És ami még hihetetlenebb, hogy alig volt közte 2 zacskó chips, a többi mind csípős hús… Például az ínyenc csirkeujj, meg vmi tésztának kinéző dolog amiből egyet ettem és két percig nem éreztem a szám…)

Amikor másnap elindultunk egy csomó gyerek még motorral is a buszunk után jöttJ Végül 8 órányi buszozás után megérkeztünk Chengduba, Szecsuán fővárosába, hogy ott folytassuk a búcsúzkodást. (A búcsúbuliknak köszönhetően elaludtam a legnagyobb Buddha szobor meglátogatását:P)

Elbúcsúztunk olyanoktól akikkel 2 hónapja együtt élünk kb, de lehet, hogy többet nem találkozunk, mert Indonézia, vagy Mongólia kicsit messze vanL

Utolsó nap megnéztük a pandamacikat (imáááádomJ), vettünk pár souvenirt (bocs, de nem sokat, mert az itteni plüss pandák nem sokban különböznek attól amit otthon kapsz a kínai boltban…) Végül 12-en elindultunk Xianba, az ősi fővárosba. A vonat vicces volt (már mindenki tud szép holdat rajzolni;), leszámítva, hogy fél 10-kor ránk szóltak, hogy takarodó, mindenki a saját ágyába, és reggel 6-tól pedig zene szólt…

A vonaton beszélgettem egy shanghai pasival, aki ismerte Petőfit, meg csomót tudott Magyarországról… (mellékesen még ő is a 150 centijével 15-16 évesnek nézett…)

Ma megnéztünk néhány ősi épületet és körbebicikliztük a városfalatJ (ez a kínai „kisfal”, ami a filmekben a Nagy Fal helyett szokott szerepelni…)

((Éééééés 14 km biciklizés után egy icipicit sem éreztem az asztmámat!!! Jeeeeeeeeeeeee))

Amíg bicikliztünk volt néhány pillanat amikor a gyorsabbak elhagytak, a lassabbakat én hagytam el, és tök üres volt körülöttem az egész fal, amikor a naplementében bicikliztem az ősi házak fölött… Sajnos persze a fényképezőgépem lemerült, szal nincs róla képem, de higyjétek el, h nagy pillanat volt!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislanyanagykinaban.blog.hu/api/trackback/id/tr632214981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása